21:15
четвер 26 листопада 2020

Близько 64% українців байдужі до знижок на "Чорну П'ятницю" - дослідження

21:15 четвер 26 листопада 2020

 

Більшість ​​українців (64%) заявили, що акції на так звану "Чорну П'ятницю" їм байдужі, однак 32% стежать за знижками і чекають розпродажу.

 

Про це випливає з дослідження очікувань українських споживачів від розпродажів на "Чорну П'ятницю", проведеного рекламним агентством Postmen.

 

Зокрема, середньостатистичні дані показують, що лише третина (32%) українців чекає розпродажі на цьому тижні і стежить за знижками. Причому на заході України таких респондентів 31,8%, в південних областях 25,2%, а в східних регіонах ще менше - 24,4%.

 

 

"На цьому тлі значно відривається Київ, де на розпродажі чекають 43% респондентів і тільки 53% ставляться до них байдуже", - йдеться в повідомленні.

 

Дослідження також показало, що найбільше цікавляться "Чорною П'ятницею" молоді люди до 25 років. Серед них розпродажі чекають більше 42% респондентів.

 

Отже, чим старше респондент - тим менший шанс, що він цікавиться прийдешнім розпродажем. Так, у групі 26-35 років тільки 34% стежать за знижками, в групі 36-45 років - 31%, у групі 46-65+ років - менше 24% чекають розпродажів.

 

Зазначено, що з великими доходами зростає й інтерес до "Чорної П'ятниці". Дохід до 10 тис. грн - 29,2% цікавляться знижками, групи з доходом 10 тис. – 20 тис. і від 20 тис. до 50 тис. мають однакові показники - 36%.

 

Водночас найбільш забезпечена аудиторія з доходами від 100 тис. не цікавиться знижками: 70% респондентів із цієї групи відзначили, що "Чорна П'ятниця" їм байдужа.